• وبلاگ : پازل
  • يادداشت : مهدي و خدمت وظيفه عمومي (قسمت سوم)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام

    حتما اطلاع داريد که يک فوريت طرح اصلاح قانون نظام وظيفه عمومي تصويب شده و تا يکي دو ماه ديگه به صحن علني مجلس مي رسه. بنابراين بهترين فضا براي اصلاح به وجود آمده است. يک نامه اعتراض آميز که البته به صورت مستدل و منصفانه نگاشته شده در سايت پرشن پتيشن قرار دارد که هدف آن کاهش مدت خدمت سربازي به يک سال و چند اصلاح ديگر است. از همه دوستان خواهش مي کنيم که اين نامه را امضاء کنند. لازم به ذکر است که اين اقدام به هيچ جناح سياسي وابسته نيست و صرفا از سوي عده اي از جوانان مديريت مي شود و هيچ هدفي فراتر از اصلاح قانون سربازي ندارد.

    از همه جواناني که سربازي رفته اند و رنج طولاني بودن مدت خدمت را چشيده اند خواهش مي کنيم که اين نامه را امضاء کنند.

    همچنين از همه خواهران محترم و کساني که معافيت گرفته اند نيز درخواست داريم اين نامه را امضاء کنند.

    ان شاء الله همه دوستان اين نامه را لينک بدهند و البته اگر مرحمت کنند و به آن پستي اختصاص دهند بيشتر ممنون خواهيم بود.

    http://www.persianpetition.com/Sign.aspx?id=1593af41-ef30-4233-898a-a851b11f6577

    يا

    http://sarbazyy.blogfa.com/

    سلام

    مي بينم كه ياد جوونيا كرديد...

    منتظره بقيه اش هستيم.

    موفق و پيروز باشيد

    پاسخ

    ببخشيدا ما هنوزم كلي جوونيما ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
    خوب مهندس بقيه‏اش چي شد، بگو كشتي ما رو...
    پاسخ

    خدا نكنه . هيچي. فعلا بايد برم اداره پست. بعد كه پست كردم داستان به جاهاي شور انگيزش ميرسه.
    + سيد 

    برادر سالم!

    بخون رييساتو بشناس!!!

    لينك خبر:http://209.85.129.104/search?q=cache:VsWpSl1ivBYJ:nosazi.ir/comments.asp%3Fid%3D10000+%22%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%B3%D8%B1%D8%A7%DB%8C+%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%22+nosazi&hl=fa&ct=clnk&cd=1

    سازمان فرهنگي هنري شهرداري، محمل سياسي کاري قاليباف


    سياسي کاري هاي شهردار تهران در سازمان فرهنگي از يکسو و مساله حمايت وي از رييس متخلف فرهنگسراي پايداري به معضل اصلي اين روزهاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران تبديل شده است.

    بنابر گزارش رسيده طي روزهاي گذشته پس از در گيريهاي پيش آمده بين مسئولين اين فرهنگسرا و يک نهاد نظارتي ، قاليباف شهردارتهران به صورت مستقيم به نفع سيد عماد حسيني، رييس متخلف فرهنگسرا وارد عمل شده است.

    طبق اظهارات منابع آگاه، دوشنبه 12 آذر پس از اينکه مسئولين فرهنگسراي پايداري از حضور تيم بازرسي در فرهنگسرا خودداري نمودند، تيم مذکور ضمن اخذ مجوز قضايي وارد فرهنگسرا شده و اقدام به ضبط اموال فرهنگسرا ازجمله کامپيوترهاي مربوط به امور مالي و... نمود. پس از بررسي رايانه هاي مربوطه مشخص شد فرهنگسراي مذکور که به تازگي به ساختماني جديدالتاسيس در خيابان پاسداران منتقل شده، محل اصلي انجام امور رسانه اي- تبيليغاتي نزديکان قاليباف و سايت شخصي مربوط به شهردار تهران است.

    همچنين از کامپيوتر هاي شخصي برخي افراد مجموعه تعداد بسيار زيادي عکس و فيلم غير اخلاقي به دست امده است. گفتني است تعداد زيادي از کارکنان فرهنگسرا پس از انتقال به مکان جديد به خاطر اينکه از جريانات پشت پرده فرهنگسرا مطلع بودند از کار اخراج شده و يا به ساير مناطق منتقل شده اند ؛ همين تعداد معدود باقي مانده نيز همواره از مشکلات اخلاقي تيم رياست فرهنگسرا شکايت داشته اند.

    پس از اتفاقات و درگيريهاي فوق شنيده شده نوريان، رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري به عماد حسيني گفته که" براي اينکه سرو صداها بخوابد شما چند روزي به مرخصي برويد" .

    از سوي ديگر قاليباف به شدت نامبرده را حمايت مي کند و به هيچ وجه راضي به کنار رفتن وي از اين مسئوليت نمي شود . چه اينکه خود قاليباف بهتر از هرکسي مي داند در صورتي که نتواند از وي حمايت کند احتمال افشاگري هاي فراوان از سوي سيد عماد حسيني عليه شهردار تهران با توجه به اطلاعات ذيقيمتي که دارد وجود دارد ؛ همچنين ساير همراهان قاليباف نيز به اين نتيجه مي رسند که شهردار تهران توان حمايت از نزديکان خود را در هنگامه بروز حساسيت ها ندارد.

    اين گزارش مي افزايد ؛ سيد عماد حسيني از چهره هاي بسيار نزديک به شهردار تهران و از اعضاي تيم رسانه اي وي مي باشد که ارتباطات بسيار نزديکي با سيد مجيد حسيني مشاورامور رسانه اي ، قاليباف دارد. وي در زمان رياست دکتر عسگري با دستور مستقيم قاليباف و حمايت هاي بيروني به رياست فرهنگسراي پايداري که يکي از استراتژيک ترين مکانهاي فرهنگي مي باشد رسيد.

    بنا به گفته (م.الف) از اعضاي شوراي شهر تهران، قاليباف 4 ميليارد تومان بودجه به صورت علي الحساب در اختيار اين فرهنگسرا به صورت اختصاصي قرار داده ، اين در حاليست که کل بودجه سازمان فرهنگي هنري شهرداري با 2500 نفر کارمند حدود 30 ميليارد تومان است!

    ذکر اين نکته ضروري است که با آمدن "سرسنگي(داماد آقاي عارف معاون آقاي خاتمي" بعنوان جانشين رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري بر آگاهان مسجل شد که بر سر سازمان معامله صورت گرفته و سازمان در ازاي شهردار شدن قاليباف در اختيار شخص مسجد جامعي از اعضاي شوراي شهراست . جالب توجه اينکه مسجد جامعي در دوران وزارت ارشاد در محفلي گفته بود" حاضرم وزارت ارشاد را بدهم و سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران را بگيرم!" هم اکنون جلسات محفلي سرسنگي و مسجد جامعي که بعضا با حضور سکاکي مسئول حراست اسبق ارشاد و برخي ديگر چهره هاي فرهنگي دولت دوم خرداد ، در خيابان فلسطين پلاک ........ برگزار مي گردد و کليه عزل ونصبهاي سازماني در اين مکان مشخص مي شود . موضوع عماد حسيني رييس فرهنگسراي پايداري نيز بارها در اين جلسات مطرح شده است.


    پاسخ

    ممنون سيد جان. منم اين اخباررو شنيدم اما تا چه اندازه صحت داره رو ني دونم. انشا الله كه گربست.

    بوي آش مي آيد ...

    مي بينم كه داري آشخور مي شي .

    آخ كه بي رئيسي چه غم عظمايي هست .

    گفتم به خرد چيست که اسباب نجات / در سختي روزگار و هول عرصات
    در وادي عقل و عشق گشتي زد و گفت / بر طلعت نوراني مهدي صلوات
    + محدثه 
    حالا اين غايب مطلق يعني چي ميشه؟
    پاسخ

    اين دقيقا همون سواليه كه منم توي ذهنم شكل گرفت و به دنبال پاسخ اون قسمت چهارم را مي نويسم.
    خوب الان شيريني چيزي نمي‏خواي بدي...؟
    پاسخ

    ببين مهندس جان ما بايد حلوا بديم. شيريني رو بايد شما زحمت بكشيد.