• وبلاگ : پازل
  • يادداشت : لينك هاي مرتبط با تغيير رئيس فرهنگسراي پايداري
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آگاه 
    + خبر مهم 

    احمق جان اين لينك را بردار چون اسداللهي هم رفتني است.....

    آقازاده هاي فرهنگي!

    بعد از بروز و ظهور طيفي از آقازاده هاي سياسي و اقتصادي اخيرا نسل جديدي از آقازاده هاي فرهنگي که عمدتا متولدين 1356-57 به بعد هستند به عرصه مسئولين فرهنگي !!! کشور پيوسته اند.

    طيف وسيعي از اين آقازاده ها در لايه هاي مديريت - مياني فرهنگي آنجا که مستقيم با مردم روبرو هستند در حال به اصطلاح کار کردن هستند.

    سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران يکي از نقاطي است که اين آقازاده ها به تشخيص آقاهاي ! خود مشغول به فعاليت در آن شده اند. چه اينکه اين سازمان با داشتن بيش 300 مرکز فرهنگي در شهر تهران استراتژيک ترين نهاد فرهنگي است که درنظام (و نه در خط نظام) ! مشغول به فعاليت مي باشد.

    فريدالدين حداد عادل که به ابولمشاغل معروف است. فرزند رييس مجلس . وي هم اکنون مشاور ريس و مسئول جشنهاي رونمايي کتاب در سازمان است . شغلهاي خارج از سازمان وي هم فراوان است سردبيري همشهري جوان ، مديريت مدرسه و... معلوم نيست با اين همه مشغله چه مشاوره اي قرار است به سازمان بدهد.

    محمد روح الامين نجف آبادي مدير امور منابع انساني سازمان فرزند رييس انستيتو پاستور ، پدر وي ازنزديکان محسن رضايي و از دوستان باقر قاليباف شهردار تهران است. نامبرده وقتي قرار شد فرزندش با توجه به تغيير مديريت سازمان از انجا برود شخصا نزد نوريان رييس سازمان رفت و نظر وي را برگرداند!

    محمد سرشار فرزند سرشار رييس اسبق انجمن قلم . رييس فرهنگسراي دانشجو

    حامد سليماني رييس فرهنگسراي خانواده فرزند سردار سليماني معاون نيروي مقاومت بسيج که از معاون قاليباف در زمان بسيج و از دوستان خانوادگي وي مي باشد.

    ايمان شمسايي مدير رسانه ها فرزند حاج حسين شمسايي مداح مخصوص و از نيروهاي بسيار نزديک هاشمي رفسنجاني که در انتخابات مختلف به نفع طيف هاشمي فعاليتهاي فراواني انجام مي دهد.

    امين متوليان معاونت فرهنگي اسبق سازمان در زمان علي عسگري و مسئول شاخه دانشجويي ستاد قاليباف در انتخابات 84 داماد آقاي فرشيدي وزير مستعفي آموزش پرورش ، که اقدامات وي در طول تصدي اين پست حساسيتهاي فراواني را در طيف نيروهاي اصولگرا برانگيخت.وي پس از تسويه حساب و رفتن از سازمان 25 ميليون تومان به عنوان سنوات خدمت جهت 2 سال کار دريافت نمود.

    محمد توکلي پسر احمد توکلي نماينده مجلس شوراي اسلامي.عضو هيا مديره موسسه آرمان تبليغات شهر وابسته به سازمان فرهنگي هنري. نامبرده در زمان رياست قبلي سازمان طي نامه اي به علي عسگري با عنوان شرکت (ط.ف) تحت پوشش روزنامه فردا جهت انجام پروژه "تبليغات محيطي براي مناسب هاي تاريخي مذهبي سياسي و... شهر تهران" به مدت 6 ماه مبلغ 93 ميليون تومان در خواست مي کند که با موافقت فوري عسگري روبرو مي شود و ليکن مدير کل وقت روابط عمومي سازمان ضمن قبول نکردن ماجرا بر اثر فشارهاي وارده مبلغ قرارداد را تا 27 ميليون تومان کاهش داد.نامبرده هم اکنون نيز داراي ارتباطاتي با روابط عمومي سازمان مي باشد.

    با توجه به سياسي بودن محض اين سازمان فرهنگي ! و با توجه به اين نکته نان سياسيون درتنور همين سياسي کاريها گرم مي شود! بسياري از آقاها!! ترجيح مي دهند آقازاده هايشان در اين محيط مشغول باشند تا هم اصول دعوا و سياسي کاري را فرا بگيرند و هم با داشتن جايگاه درراه رشد را يک شبه طي نمايند.

    با توجه به حساسيت هاي خاص مقام معظم رهبري در حوزه فرهنگ و توصيه اي معظم له که کرارا در اين حوزه مطرح مي فرمايند به جاست مسئولين امر ضمن استفاده از نيروهاي دلسوز نظام در اين عرصه راه را جهت جلوگيري ازنفوذ ناتوي فرهنگي دشمن مسدود نمايند.

    + محدثه 
    عجب فرهنگسراي داستان سازي....