• وبلاگ : پازل
  • يادداشت : به مناسبت رفتنم به فرهنگسراي پايداري.
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + golden27 
    با سلام . من هنوزم باورم نميشه كه اين چيزهايي كه گفتيد در يك كتاب اونم در ايران اسلامي چاپ شده باشه . حتما اشتباه شده . لااقل اينطور شايد بتونيم خودمونو قانع كنيم وگرنه خبري از پاسخ درست نيست شما هم نگرد

    شنيده شده است در آخرين جلسه محفلي تيم تبليغاتي شهردار تهران که در آن جمعي از جريانات مطبوعاتي طيف قاليباف نظير روزنامه هاي (ح) و (ت) حضور داشته اند (س.م.ح) مشاور شهردار تهران پيشنهاد تقويت تلويزيونهاي موجود در پارکها و افزايش آنها جهت استفاده تبليغاتي در ايام انتابات مجلس را داده است. وي همچنين گفته که با شروع به کار پر قدرت اين تلويزيونها و انجام برخي مانورهاي تبليغاتي مي توانيم بهترين استفاده را در انتخابات رياست جمهوري آينده ببريم. در همين راستا انجام اين حرکت تبليغاتي به سازمان فرهنگي هنري شهرداري محول شده است و مقرر گرديده روابط عمومي اين سازمان در ايام پيش رو مانور تبليغاتي خود را در مورد نصب اين تلويزيونها که هرکدام هزينه اي نزديک به ?? مليون تومان دارند را شروع کند. گفته مي شود قاليباف شخصا دستور خريد اين تلويزيونها را صادر کرده است. در همين راستا روابط عمومي اين سازمان خبري را به شرح زير در خبرگزاري مهر (نزديک به جريان سياسي شهردار تهران) منتشر کرد که مويد ادعاهاي بالاست:

    سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با همکاري سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري ??‌ دستگاه تلويزيون شهري با قابليت ديد در روز را در بوستان‌هاي شهر راه‌اندازي مي‌کند.
    سال ?? تعداد تلويزيون‌‌هاي شهري به ?? دستگاه خواهد رسيد. استفاده بهينه و فرهنگي از فضاي سبز شهري و ايجاد ارتباط گرم اجتماعي ميان خانواده‌ها و غني‌‌سازي اوقات فراغت شهروندان تهران از مهمترين دلايل راه‌اندازي اين تلويزيون‌هاست.”
    “?? تلويزيون شب‌‌نما سال گذشته در بوستان‌‌هاي بعثت، گفتگو، ملت، پليس، ‌?? بهمن، شفق، شهرداري منطقه ??، رضوان، المهدي، خليج فارس، فرهنگسراي ولاء و خاوران نصب شده و امسال نيز تلويزيون‌هاي روزنما در فاز اول در دو بوستان دانشجو و لاله و فرهنگسراي تهران نصب مي‌شود.”
    اين تلويزيون‌ها از هفت صبح با پخش ورزش صبحگاهي آغاز به کار مي‌کنند و تا ساعت ?? در زمستان و ساعت ?? در تابستان به کار خود ادامه مي‌دهند.

    گفتني است يکي از مسئولين روابط عمومي اين سازمان که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار جام ضمن ابراز نگراني از سياسي شده بيش از حد عملکرد سازمان فرهنگي هنري گفت: متاسفانه در يکساله گذشته سازمان نتوانست حرکتي در خور شان مردم تهران داشته باشد . اين در حاليست که بودجه سازمان نسبت به گذشته افزايش چشمگيري داشته است. وليکن عملکرد سياسي مسئولين سازمان و بحرانهاي پي در پي در اين سازمان مجال کار را گرفته است. متاسفانه سازمان فرهنگي هنري با داشتن ??? مرکز در تهران مجري تبليغلتي شهردار تهران شده است.

    اين مسئول سازمان فرهنگي همچنين جريان تغيير نوريان و آمدن سردار ايازي در سال ?? را تاييد کرد.

    سلام

    اين دفعه برعكس پسته قبلي مطلب مفيدي نوشتيد...

    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علي ذلك اللهمه العنهم جميعا...

    موفق و پيروز باشيد.

    مهندس شوما خودت رو ناراحت نكن ...

    بيخيال حاجي

    خودم دوروستش مي كنم ...

    كار ايكي ثانيه هست ...

    شما بيا عقب ..

    الان ريديفشون مي كنم ...

    محض پاچه خواري رئيس عزيز

    سلام
    اگه قدم رنجه مي‌خواي ...بيا اومدم...
    اگه مي‌خواستي وبلاگتو ببينم . . . بيا اومدم
    اگه مي‌خواستي يه يادگاري تو وبلاگت بذارم... بيا اين هم يه اثر...
    اگه . . .
    اگه دلبران پِرِس رو راهنمايي کني ممنونتم و اگه به دلبران يه سري بزني ميزبانتم. . .
    منتظرم . . . پس بيا
    محمد
    ............................................................................
    delbaranpress.blogspot.com
    delbaran.ir