سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سبزی گل داره - پازل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


سبزی گل داره - پازل



درباره نویسنده
سبزی گل داره - پازل
مهدی سالم
من ممکن است نتوانم این تاریکی را از بین ببرم اما با همین روشنایی کوچک فرق ظلمت و نور ، حق و باطل را نشان خواهم داد و هرکه به دنیال نور است این نور هرچند کوچک در دل او بزرگ خواهد برد.
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
جوک
اخبار
محرم
رسانه
آرشیو
مدیریت
سیاست
دل نوشته
نشریه شمع
حسن نظری
خلاصه کتاب
حجاب و عفاف
رایانه و اینترنت
احادیث اخلاقی
مدیریت فرهنگی
عکس های دیدنی
بازی های رایانه ای
مسائل اجتماعی ایران
انتخابات مجلس هشتم
مهدی و خدمت سربازی
انتخابات ریاست جمهوری دهم
سبزی گل داره
گشت وگذار در دنیا
شورای عالی فضای مجازی
شبکه امید
کاربرانه


لینکهای روزانه
حضرت آیت الله خامنه ای [224]
استاد شهید مرتضی مطهری [164]
دکتر شهید مصطفی چمران [96]
آیت الله مکارم شیرازی [194]
استاد رحیم پور ازغدی [143]
حضرت آیه الله مصباح [126]
متن شاهنامه فردوسی [115]
دیوان حافظ [150]
غرلیات سعدی [120]
غزلیات مولوی [137]
متن نهج البلاغه [123]
متن قرآن با ترجمه [130]
متن صحیفه سجادیه [98]
پازل (پرشین بلاگ) [162]
[آرشیو(14)]


لینک دوستان
سجاده ای پر از یاس
تفحص شهدا
پاک دیده
رضوان
عــــشقـــــولـــــک
رضا شکوهی
معجزه هزاره سوم
پوست کلف
ابوذر منتظر القائم
عاشورائیان
اقلیما پولادزاده
مهدی بوترابی
سلما سالم
حسن نظری
محدثه
باسید علی تا .....
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
محسن ثروتی
متین
آوینی
اقالیم....
محمد مهدی کارگر
روزنامه دانشجویی
محمد جواد مزارعی
عباس سیاح طاهری
محمد مسیح مهدوی
دکتر محمود احمدی نژاد
مجمع وبلاگ نویسان مسلمان
ابر و خورشید
مجاهدین
مهدی گیوکی
باران مسعودی
مهدی مسعودی
مسعود دهنمکی
حسین (کربلای6)
کانون اندیشه جوان
مرضیه (دلتنگیهای آدمی)
خاکریز
رجانیوز
سپهر نیوز
شریف نیوز
صهیون پژوه
حامد طالبی
محمد سرشار
وحید یامین پور
ذره بین
صادق کریمی
پرنیان موسوی
حامد راست دست ...
سپهر خلیل سبحانی
محمد رضا منتظر القائم
سهیل رضازاده
گلادیاتور (بابک کرباسی)
مجید بذرافکن
وبلاگ فارسی

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
سبزی گل داره - پازل

آمار بازدید
بازدید کل :395913
بازدید امروز : 4
 RSS 

نوشتن در مورد برخی مطالب رو برای خودم منع کردم؛ مسایلی که ممکن است به طبع آن پیش آید از حوصله من خارج است وبا توجه به مشغله زیاد کاری شاید نتوانم حق مطلب را به درستی ادا کنم اما هنوز هم می شود کارهای هنری زیبا را به جای سطر ها مطلب نمایش داد.........

 

شهدای فتنه گران اموی



نویسنده : مهدی سالم » ساعت 3:27 عصر روز دوشنبه 89 تیر 7


پسر کوچکی وارد داروخانه شدکارتنی را به سمت تلفن هل داد روی کارتن رفت تا دستش به دکمه های تلفن برسد و شروع کردبه گرفتن شماره ای هفت رقمی مسئول داروخانه متوجه پسر بود و به مکالماتش گوش داد.پسرک پرسید:خانم می توانم خواهش کنم کوتاه کردن چمن ها را به من بسپارید؟ زن پاسخ داد: کسی هست که این کار را برایم انجام می دهد پسرک گفت: خانم من این کار را نصف قیمتی که او می گیرد انجام خواهم داد زن در جوابش گفت: از کار این فرد کاملا راضی ام پسرک بیشتر اصرار کرد و پیشنهاد دادمن پیاده رو و جدول جلوی خانه را هم برای تان جارو می کنم در این صورت شما در یکشنبه زیبا ترین چمن را در کل شهر خواهیدداشت مجددا زن پاسخ منفی داد پسرک در حالی که لبخندی بر لب داشت گوشی را گذاشت
مسئول داروخانه که به صحبت های او گوش داده بود به سمتش رفت و گفت پسر از رفتارت خوشم می آید، به خاطر این که روحیه ی خاص و خوبی داری،دوست دارم کاری به تو پیشنهاد بدهم پسر جوان جواب داد: نه ممنون، من فقط داشتم عملکردم را می سنجیدم،‌من همان کسی هستم که برای این خانم کار می کند



نویسنده : مهدی سالم » ساعت 6:37 عصر روز پنج شنبه 89 اردیبهشت 2


ساعاتی بعد از دستگیری تروریست خداجو «چیزالمالک ریگی»، مجلس یادبودی در مسجد ضرار برگزار شد. به گزارش خبرگزاری چیزنا، آقای چیز در این مراسم ضمن تکذیب هرگونه ریگ در کفش ریگی، بازداشت وی را یک صحنه آرایی خطرناک خواند. وی گفت: این انقلاب مخملی بدون ریگی در هیچ خانه تیمی شناخته شده نیست.

مدیرعامل خبرگزاری چیزنا، ریگی را مایه امید آشوبگران عاشورا خواند و از مسئولان نظام خواست، با آزادی عماد باقی و این یاغی و اون یکی باغی، به تلطیف فضا کمک کنند. آقای چیز خطاب به ریگی گفت: ای ریگی، جنایات تو و همه اقدامات تروریستی ات، اقدامی در چارچوب قانون اساسی بود. وی در پایان سخنان خود به تقلب سربازان گمنام امام زمان در نحوه دستگیری این تروریست اشاره کرد و گفت: چنانچه از منابع موثق شنیده ام، به این حرام زاده، یک دستی زدند.

در ادامه این مراسم شیخ از همه جا بی خبر به حمایت گروهک تروریستی ریگی و منافقین از فرقه سبز اشاره کرد و از اعضای خط نفاق جدید خواست، سه شبانه روز عزای عمومی اعلام کنند. شیخ با تسلیت دستگیری ریگی به اوباما و نتانیاهو از هیلاری کلینتون خواست به جای گریه بر ریگی، برای چیز ابن ذی الجوشن آبغوره بریزد. شیخ از خدا بی خبر برای آشوبگران خداجو از شیطان رجیم صبر، آرزو و ابراز امیدواری کرد: این دستگیری، بقای عمر مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی باشد. وی احتمال تعرض به این تروریست حرام لقمه را بعید ندانست و از شیرین عبادی و عماد باقی خواست برای کمک به این یاغی، کاری بکنند. وی با انتقاد از روزنامه کیهان، پوشش اخبار این تروریست را مصداق «اشاعه فحاشی» دانست!!

در ادامه این مراسم حجت الامسال هرمنوتیک ضمن تلاوت آیاتی چند از سوره منافقون، بازداشت تروریست های آدم کش را اقدامی خلاف حقوق بشر خواند و گفت: نیت ریگی از این همه جنایت، اعتلای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است. هرمنوتیک به تعدد قرائت ها درباره میزان جنایات ریگی اشاره کرد و از مهندس خواست در بیانیه جدیدش به خدمات متقابل ریگی و فرقه سبز، اشاراتی داشته باشد.

بهاءالله مهاجرانی به خبرنگار چیزنا گفت: حاکمیت اعلام کرده که ریگی توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شده است. دروغ حاکمیت از این جا معلوم می شود که آقای اکبر پونز رسما وجود خود امام زمان را انکار کرده است پس سربازان گمنام ایشان چگونه می توانند وجود خارجی داشته باشند؟!
این مراسم تا لحظه تنظیم خبر ادامه دارد.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=45298



نویسنده : مهدی سالم » ساعت 12:47 عصر روز چهارشنبه 88 اسفند 12


خبرگزاری فارس: سیدحسین معصومی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه قصد دارد به اقیانوس عظیم ملت ایران بپیوندد، گفت که از ادامه حضور در حزب اعتماد ملی انصراف ‌داده است.


سیدحسین معصومی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه قصد دارد به اقیانوس عظیم ملت ایران بپیوندد، گفت که از ادامه حضور در حزب اعتماد ملی انصراف ‌داده است.
وی درباره علت انصراف خود از اعتماد ملی گفت: فعالیت احزاب را به نفع و مصالح نظام نمی‌دانم و معتقدم که حضور در حزبی مثل اعتماد ملی در جهت پیشبرد اهداف امام، انقلاب و نظام نیست.
معصومی با بیان اینکه به این نتیجه رسیده است که با انصراف از حزب اعتماد ملی به اقیانوس عظیم ملت ایران بپیوندد، تصریح کرد: قصد دارم بعد از این انصراف برای همیشه خدمتگذار انقلاب، ملت و رهبری انقلاب اسلامی باشم.
این عضو مستعفی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه حمایتش از کروبی تا 22 خرداد ادامه داشت تصریح کرد: باید بگویم که من فصل‌الخطاب خود را نه هیچ فرد منتسب به جریان راست و چپ بلکه تنها مقام معظم رهبری می‌دانم

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8811200918



نویسنده : مهدی سالم » ساعت 2:29 عصر روز سه شنبه 88 بهمن 20


براى اینکه جمهورى اسلامى را شکست بدهند! بودجه تصویب میکنند که از طریق اینترنت، انقلاب ایران را از بین ببرند؛ جمهورى اسلامى را سرنگون کنند! ببینید چقدر این دشمن، دشمن درمانده‌اى است" (رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم مازندران در سالگرد حماسه 6 بهمن -( 06/11/1388)
 با سلام و هزاران صلوات نثار ارواح طیبه شهدا و امام شهدا معمار برحق انقلاب اسلامی وبا  تبریک و شاد باش ایام دهه پر فروغ و حماسی فجرانقلاب اسلامی ایران.
با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی که با مجاهده و مبارزه فرزندان مومن برای بدست آوردن حقوق معنوی، رواج ارزشهای بلندالهی، انسانی؛ زمینه سازی عدالت‌گستری، و کفر و ستم ستیزی، رواج ایمان ودست یابی به ازادی وخدا باوری در دوران سخت ستم شاهی  و حکومت سلاطین ظلم و جور در 22 بهمن سال 57 اتفاق افتاد، با یک نگاه و کنکاش عمیق می توان دریافت که  بزرگترین عامل رسیدن به این پیروزی، ولایت پذیری مردم مومن و خدا جو  و نقش رهبری و هدایت و سکانداری مقام ولایت امام خمینی قدس سره بوده است.
پس از امام راحل با رهبری و بصیرت و هدایت مقام عظمی ولایت دو دهه این کشتی  سوار بر امواج طغیانگر توانسته است مسیر سخت و دشوار را به سلامت طی کند و دشمنان را در طی این مدت خوار و ذلیل و ناتوان نماید.
سی سال ازپس از انقلاب با شکوه اسلامی ایران  و  کوهی از دست آوردهای بزرگ که ثمره رهبریت امام خمینی قدس سره و فداکاریهای شهدا و علمداری مقام معظم رهبری که خود دو دهه متوالی با علم و درایت و بصیرت توانست صورت شکیل انقلاب اسلامی و نظام مقدس  جمهوری اسلامی را بر همگان تجلی بخشد و چشمان  آزادگان ومظلومین  را به سوی خود معطوف نماید، می گذرد و این خود بزرگترین افتخاری است که بر پیشانی نظام ما نقش بسته است.
بارها و بارها دشمنان ما از این عزت وحشت کردند  و دست به کار شدند تا چهره مخدوشی از این انقلاب را  به جهانیان نشان دهند  اما هر بار به شکست و خفت مبتلا شدند. در این میان بودند افرادی که تحت تاثیر این فریب و نیرنگ ها و وعده های پوچ قرار گرفتند و از مسیر اصلی و درست دور گشتند و فتنه انگیزی دشمنان جز خواری و ذلت و از بین رفتن عزت آنها در بین مردم،  چیزی در پی نداشت.
اکنون که دشمنان کوردل زبون نظام در فضای سایبری می کوشند تا آرامش داخل کشور را با توطئه‌هایشان بر هم بزنند ما سربازان ولایت حاضر در عرصه سایبری اعلام میکنیم که با تمام وجود ایستاده ایم تا این توطئه را نیز چون گذشته پاسخ قاطع و در خور نظام جمهوری اسلامی ایران بدهیم و به یاری و مدد الهی و همت عزیزان دست به قلم و ولایتمدار عرصه را بر دشمنان تنگ کنیم.
گر چه تشخیص دشمن از دوست در این فضا دشوار تر از فضای حقیقی است لذا بر آن شدیم تابه کمک و همت عزیزان جهادگر و تلاشگر در این میدان مبارزه جانانه ای صورت دهیم ، به طوری که دشمنان با دیدن این وحدت و تعامل و انسجام به وحشت و دریوزه گی افتاده اند.
دشمنان اکنون دست به هر کاری می زنند تا چهره منفورشان را در پیشگاه جهانیان مظلوم جلوه دهند  و همواره در پر کردن خلع مستند و حقیقت نگاری که هرگز نداشتند به شایعه و دروغ پراکنی و مقدس نمایی بپردازند که این خود باعث گردید تا چهره زشت و شیطانی دشمن بار دیگر اشکار تر گردد . پرداخت هزینه های کلان برای مخدوش کردن چهره و صورت انقلاب در زمینه سایبری خود یک گواه دیگر در زبونی ایشان است.
به فرموده رهبر معظم انقلاب که در دیدار مردم مازندران در سالگرد حماسه 6 بهمن (06/11/1388) فرمودند:
"اینجور است که دشمنان بین‌المللى ما این جنجالها را راه مى‌اندازند، براى اینکه جمهورى اسلامى را وادار کنند به باج‌دهى؛ مثل خیلى از دولتهائى که بمجردى که یک خطرى احساس میکنند، میروند در مقابل ارباب بزرگتر، حاضر میشوند باج بدهند؛ باج پولى بدهند، باج سیاسى بدهند. امام باج نداد - این را همه بدانند - ما هم به هیچ کس از طرف ملت ایران و از طرف خودمان باج نخواهیم داد."
ما امروز با قاطعیت اعلام می کنیم که هر گز تن به ذلت نخواهیم داد  چنانکه پداران و مادران ما بر سر عهد و پیمان خویش ماندند و جان دادند و هر گز تن به ذلت نداند و نهایتا پیروز میدان شدند.آری علمی را که سید الشهدا در کربلا برای ما به جای گذاشت اکنون بر دوش می گیریم و بر فرمان مقتدایمام جان را ودیعه می گذاریم.  البته دشمن با ضرب شست جانانه ای که از سوی ملت و دولت سختکوش و ولایتمدار دیده است که خود  شکستی غیر قابل جبران است و باید به دشمنان حق داد که  اینگونه از پیشرفتهای علمی و فرهنگی و اجتماعی اقتصادی ما عصبانی باشند .
با نگاهی به فرمایشات رهبر عالیقدر و معزز انقلاب میتوان به حساسیت و اهمیت موضوع پی بردو احسا س مسئولیت در این باره را در یافت.چنانچه ایشان فرموده اند:
"آنچه که براى ما لازم است، این است که آحاد مردم، مسئولین، غیر مسئولین،بخصوص جوانها، بخصوص کسانى که سخن و حرفشان تأثیر دارد، احساس مسئولیت حضور در صحنه را از دست ندهند. هیچ کس نگوید من تکلیفى ندارم، من مسئولیتى ندارم؛ همه مسئولند."
(رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم مازندران در سالگرد حماسه 6 بهمن- (06/11/1388)
 جبهه وبلاگی غدیر و همه حامیان و اعضاء این جبهه با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن اعلام می دارد که  برای پیمان مجدد با ولایت و رهبری،  وتجدید عهد با شهیدان و امام شهیدان در صحنه  حاضر خواهد بود و این روز بزرگ را باردیگر نقطعه عطفی برای نابودی فتنه جویان در عرصه سیاسی ,اجتماعی و فرهنگی کشور دانسته وهمراه  با همه مردم مسلمان ایران و ایرانیان ازاده همچنان در صحنه حاضر خواهد بود. چرا که ایمان ما بر این استوار است که همواره اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه, ایمان به در راس بودن و بزرگداشت ارزشهای انقلاب اسلامی رمز پایداری و ماندگاری انقلاب عزیز و شکوهمند اسلامی می باشد.
بی شک دشمنان بار دیگر درس بزرگی در این روز از ملت قهرمان ایران خواهند گرفت و مهر باطل شد دیگری بر تارک فتنه انگیزان و معاندان خواهد خورد .ان شا ءالله تعالی
والسلام‌علیکم و رحمه‌ا...



نویسنده : مهدی سالم » ساعت 7:2 عصر روز دوشنبه 88 بهمن 19

   1   2   3   4      >