سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیاست - پازل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


سیاست - پازل



درباره نویسنده
سیاست - پازل
مهدی سالم
من ممکن است نتوانم این تاریکی را از بین ببرم اما با همین روشنایی کوچک فرق ظلمت و نور ، حق و باطل را نشان خواهم داد و هرکه به دنیال نور است این نور هرچند کوچک در دل او بزرگ خواهد برد.
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
جوک
اخبار
محرم
رسانه
آرشیو
مدیریت
سیاست
دل نوشته
نشریه شمع
حسن نظری
خلاصه کتاب
حجاب و عفاف
رایانه و اینترنت
احادیث اخلاقی
مدیریت فرهنگی
عکس های دیدنی
بازی های رایانه ای
مسائل اجتماعی ایران
انتخابات مجلس هشتم
مهدی و خدمت سربازی
انتخابات ریاست جمهوری دهم
سبزی گل داره
گشت وگذار در دنیا
شورای عالی فضای مجازی
شبکه امید
کاربرانه


لینکهای روزانه
حضرت آیت الله خامنه ای [224]
استاد شهید مرتضی مطهری [164]
دکتر شهید مصطفی چمران [96]
آیت الله مکارم شیرازی [194]
استاد رحیم پور ازغدی [143]
حضرت آیه الله مصباح [126]
متن شاهنامه فردوسی [115]
دیوان حافظ [150]
غرلیات سعدی [120]
غزلیات مولوی [137]
متن نهج البلاغه [123]
متن قرآن با ترجمه [130]
متن صحیفه سجادیه [98]
پازل (پرشین بلاگ) [162]
[آرشیو(14)]


لینک دوستان
سجاده ای پر از یاس
تفحص شهدا
پاک دیده
رضوان
عــــشقـــــولـــــک
رضا شکوهی
معجزه هزاره سوم
پوست کلف
ابوذر منتظر القائم
عاشورائیان
اقلیما پولادزاده
مهدی بوترابی
سلما سالم
حسن نظری
محدثه
باسید علی تا .....
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
محسن ثروتی
متین
آوینی
اقالیم....
محمد مهدی کارگر
روزنامه دانشجویی
محمد جواد مزارعی
عباس سیاح طاهری
محمد مسیح مهدوی
دکتر محمود احمدی نژاد
مجمع وبلاگ نویسان مسلمان
ابر و خورشید
مجاهدین
مهدی گیوکی
باران مسعودی
مهدی مسعودی
مسعود دهنمکی
حسین (کربلای6)
کانون اندیشه جوان
مرضیه (دلتنگیهای آدمی)
خاکریز
رجانیوز
سپهر نیوز
شریف نیوز
صهیون پژوه
حامد طالبی
محمد سرشار
وحید یامین پور
ذره بین
صادق کریمی
پرنیان موسوی
حامد راست دست ...
سپهر خلیل سبحانی
محمد رضا منتظر القائم
سهیل رضازاده
گلادیاتور (بابک کرباسی)
مجید بذرافکن
وبلاگ فارسی

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
سیاست - پازل

آمار بازدید
بازدید کل :396281
بازدید امروز : 55
 RSS 

 
تغییر دیگری در مدیریت فرهنگسراها

خبرگزاری فارس: سیدعماد حسینی، بعد از دو سال از مدیریت فرهنگسرای پایداری خداحافظی کرد.
به گزارش خبرنگار فارس، سیدعماد حسینی که از اواخر سال 1384 مدیریت فرهنگسرای پایداری را عهده‌دار بود، مدیریت این بخش را به وحید اسدالهی واگذار کرد.
با تغییر مکان فرهنگسرای پایداری از خیابان شکوفه در پیروزی به خیابان زمرد، مدیر این فرهنگسرا نیز تغییر کرد و بر اساس اخبار، این دومین فرهنگسراست که با مدیریت جدید احمد نوریان، مدیر آن تغییر می‌کند.
چندی پیش نیز مدیر فرهنگسرای رسانه تغییر کرد.

 



نویسنده : مهدی سالم » ساعت 4:8 عصر روز یکشنبه 86 آذر 18


حاج آقای قرباغی استعفا دادند.

مدیرکل نظارت و بازرسی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری نوسازی، مدیر کل نظارت و بازرسی فرهنگی هنری شهرداری در اعتراض به وضعیت این سازمان استعفا دادند.

وی در متن استعفای خود به چند نکته اشاره نمودند که به شرح ذیل است :

«جناب آقای نوریان رییس محترم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با سلام و احترام : بدینوسیله اینجانب به عنوان اعتراض به وضعیت اسفبار حاکم بر سازمان استعفا می دهم و از این فرصت استفاده نموده نکاتی را بعرض می رسانم:

1-برآیند حرکت سازمان به هیچ و جه در راستای مقابله با ناتوی فرهنگی نمی باشد و سرمایه های مادی و معنوی در حال هدر رفتن است.
2-رسوبات فکری در هر دوره مدیریتی که با گرایشات متضاد آمده اند و رفته اند از سازمان آش شله قلم کاری ساخته است که فقط با مزاج ناتوهای فرهنگی سازگار است.
3-حراست و بازرسی در سازمان اختیاری فراتر از برخورد با تخم مرغ دزدها نداشته و ندارند و شتردزدها در امنیت کامل کالای گرانبهای فرهنگ را بار زده اند.
4-از شما و آقای قالیباف که از پیشکسوتان جهاد و شهادت هستید انتظار خیلی بیش از اینهاست.


در پایان آرزوی می کنم مسوولین امر فکری به حال این لشگر شکست خورده نمایند. و سیری الله عملکم و رسوله ثم تردون الی عالم و الشهاده فینبئکم بما کنتم تعملون. والعاقبه للمتقین

ناصر قره باغی
مدیرکل نظارت و بازرسی 

سیاسی کاری های شهردار تهران در سازمان فرهنگی از یکسو و مساله حمایت وی از رییس متخلف فرهنگسرای پایداری به معضل اصلی این روزهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تبدیل شده است.

 بنابر گزارش رسیده طی روزهای گذشته پس از در گیریهای پیش آمده بین مسئولین این فرهنگسرا و یک نهاد نظارتی ، قالیباف شهردارتهران به صورت مستقیم به نفع سید عماد حسینی، رییس متخلف فرهنگسرا وارد عمل شده است.

طبق اظهارات منابع آگاه، دوشنبه 12 آذر پس از اینکه مسئولین فرهنگسرای پایداری از حضور تیم بازرسی در فرهنگسرا خودداری نمودند، تیم مذکور ضمن اخذ مجوز قضایی وارد فرهنگسرا شده و اقدام به ضبط اموال فرهنگسرا ازجمله کامپیوترهای مربوط به امور مالی و... نمود. پس از بررسی رایانه های مربوطه مشخص شد فرهنگسرای مذکور که به تازگی به ساختمانی جدیدالتاسیس در خیابان پاسداران منتقل شده، محل اصلی انجام امور رسانه ای- تبیلیغاتی نزدیکان شهردار تهران است.

همچنین از کامپیوتر های شخصی برخی افراد مجموعه تعداد بسیار زیادی عکس و فیلم غیر اخلاقی به دست امده است. گفتنی است تعداد زیادی از کارکنان فرهنگسرا پس از انتقال به مکان جدید به خاطر اینکه از جریانات پشت پرده فرهنگسرا مطلع بودند از کار اخراج شده و یا به سایر مناطق منتقل شده اند ؛ همین تعداد معدود باقی مانده نیز همواره از مشکلات اخلاقی تیم ریاست فرهنگسرا شکایت داشته اند.

 پس از اتفاقات و درگیریهای فوق شنیده شده نوریان، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری به عماد حسینی گفته که" برای اینکه سرو صداها بخوابد شما چند روزی به مرخصی بروید" .

 از سوی دیگر قالیباف به شدت نامبرده را حمایت می کند و به هیچ وجه راضی به کنار رفتن وی از این مسئولیت نمی شود . چه اینکه خود قالیباف بهتر از هرکسی می داند در صورتی که نتواند از وی حمایت کند احتمال افشاگری های فراوان از سوی سید عماد حسینی علیه شهردار تهران با توجه به اطلاعات ذیقیمتی که دارد وجود دارد ؛ همچنین سایر همراهان قالیباف نیز به این نتیجه می رسند که شهردار تهران توان حمایت از نزدیکان خود را در هنگامه بروز حساسیت ها ندارد.

بنا به گفته کارکنان فرهنگسرای پایداری در این پایگاه برخی به روزه خواری علنی و آشکار در ماه مبارک رمضان می پرداختند و درمقابل اعتراض کارکنان متعهد فرهنگسرا به شدت مقابله می کردند

این گزارش می افزاید ؛ سید عماد حسینی از چهره های بسیار نزدیک به شهردار تهران و از اعضای تیم رسانه ای وی می باشد که ارتباطات بسیار نزدیکی با سید مجید حسینی مشاورامور رسانه ای ، قالیباف دارد. وی در زمان ریاست دکتر عسگری با دستور مستقیم قالیباف و حمایت های بیرونی به ریاست فرهنگسرای پایداری که یکی از استراتژیک ترین مکانهای فرهنگی می باشد رسید.

بنا به گفته (م.الف) از اعضای شورای شهر تهران، قالیباف 4 میلیارد تومان بودجه به صورت علی الحساب در اختیار این فرهنگسرا به صورت اختصاصی قرار داده ، این در حالیست که کل بودجه سازمان فرهنگی هنری شهرداری با 2500 نفر کارمند حدود 30 میلیارد تومان است!

 ذکر این نکته ضروری است که با آمدن "سرسنگی" بعنوان جانشین رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری بر آگاهان مسجل شد که بر سر سازمان معامله صورت گرفته و سازمان در ازای شهردار شدن قالیباف در اختیار شخص مسجد جامعی از اعضای شورای شهراست . جالب توجه اینکه مسجد جامعی در دوران وزارت ارشاد در محفلی گفته بود" حاضرم وزارت ارشاد را بدهم و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را بگیرم!" هم اکنون جلسات محفلی سرسنگی و مسجد جامعی که بعضا با حضور سکاکی مسئول حراست اسبق ارشاد و برخی دیگر چهره های فرهنگی دولت دوم خرداد ، در خیابان فلسطین پلاک ........ برگزار می گردد و کلیه عزل ونصبهای سازمانی در این مکان مشخص می شود . موضوع عماد حسینی رییس فرهنگسرای پایداری نیز بارها در این جلسات مطرح شده است



نویسنده : مهدی سالم » ساعت 4:7 عصر روز یکشنبه 86 آذر 18


مهمترین وظیفه سازمان فرهنگی تهیه نقشه یک یکم فرهنگی برای محلات تهران است

شهردار تهران با بیان اینکه نیازمند تجدید نظر جدی در اصل کار فرهنگی کشور هستیم ، از تجدید نظر در کلیت کارهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهایی شدن آن در کمتر از 20 روز آینده خبر داد.

نویسنده : مهدی سالم » ساعت 4:31 عصر روز سه شنبه 86 آبان 22


امروز مطلع شدیم تغییرات زیادی در لایه های مدیریتی سازمان فرهنگی هنری در حال انجام است.

از جمله مهمترین این تغییرات :
1-انتصاب مدیر جدید مالی سازمان
2-انتصاب مهندس حبیبیان به سمت مشاور رئیس سازمان
3-انتصاب جناب قره باغی به سمت مدیریت منطقه 14
4-انتصاب جناب سبحانی به سمت معاونت برنامه ریزی و توسعه (به جای مهندس حبیبیان)
5-انتصاب جناب حمیدی به سمت مدیرکل بازرسی (به جای جناب قره باغی)
6-انتصاب جناب شوشتری به سمت معاون هماهنگی مناطق (به جای جناب حمیدی)
7-انتقال جایگاه مدیریت منابع انسانی از معاونت برنامه ریزی و توسعه به معاونت پشتیبانی و مالی. 



نویسنده : مهدی سالم » ساعت 3:11 عصر روز شنبه 86 مهر 28


سخنگوی دادستانی فدرال آلمان در گفتگو با بخش فارسی بی بی سی تأیید کرد که کاظم دارابی، از محکومان پرونده ترور چهار تن از مخالفان حکومت ایران قرار است تا پیش از پایان سال جاری میلادی از زندان آزاد شود.کاظم دارابی پانزده سال از دوران محکومیت حبس ابد خود را گذرانده و آن گونه که دادستانی فدرال آلمان اعلام کرده، آزادی وی بر اساس قانونی صورت می گیرد که بنابر آن، شهروندان بیگانه در صورت گذراندن حداقل مدت محکومیتی که برای جرم ارتکابی آن ها صورت گرفته است، می توانند آزاد و از آلمان اخراج شوند.علاوه بر کاظم دارابی، یکی دیگر از محکومان پرونده که عباس رائل نام دارد و شهروند لبنان است نیز قرار است آزاد شود.کاظم دارابی در دادگاه به عنوان یکی از عوامل طراحی ترور سه تن از سران کردهای مخالف جمهوری اسلامی و یک تن از فعالان در رستوران یونانی میکونوس در برلین، پایتخت آلمان مجرم شناخته شده بود.



نویسنده : مهدی سالم » ساعت 1:56 صبح روز جمعه 86 مهر 20

<      1   2   3   4   5   >>   >